Cliché Boys Forum Index du Forum
ClicheBoys.com Myspace Facebook Bebo LastFM
"Overstated" en téléchargement via le label Believe !
Il est désormais possible d'acheter les titres de l'EP Overstated sur
la plupart des plateformes de téléchargement mp3 (iTunes Store,
Virgin Mega, Fnac). Cliquez sur l'image afin d'y accéder !
FAQ  Rechercher  Liste des Membres  Groupes d'utilisateurs  Profil  Se connecter pour vérifier ses messages privésConnexion   S'enregistrer

Auteur Message
<  d f?r att hj?lpa till att s?lja sin senaste innov
caicai2017
MessagePosté le: Jeu Mai 16, 2019 3:22 am  Répondre en citant
Gros Son

Det var skonsam marknadsf?Nike M2k Tekno Damesring p? Nike's sida att inkludera "4%" i produktnamnet, s? att ingen skulle gl?mma att denna sko lovar att f?rb?ttra din prestanda. Och det ?r saken: att ha ett par Vaporfly 4% s ?r att stilla bekr?fta din tro p? det l?ftet. Det ?r att meddela dina medarbetare att du inte bara ?r den person som tillbringar Nike Roshe Run Mujer 250 kr p? l?parskor, men du g?r det f?r att du faktiskt tror att de kommer att g?ra dig snabbare!
Inte f?rv?nansv?rt, vissa elitister i det online-l?pande samh?llet har uttryckt sitt missn?je att mindre konkurrenskraftiga idrottare k?per upp 4%, som om privilegiet b?r reserveras f?r olympiska provk?mpare och Nike Air VaporMax Femme halvproffs. (I en bizar analogi j?mf?rde en LetsRun.com-meddelandekortaffisch hobbyjogging i skon f?r att ta en familjev?gsresa i en Ferrari.) Personligen skulle jag vara ganska f?rsiktig om jag var en snobbery . J?mf?rt med Nike Air Max 95 Damen framsidan av raser som Chicago ?r vi alla hobbyjoggers i slutet av dagen, och ingenting ?r mer tr?ttsamt ?n en amat?rsportsman med uppbl?st sj?lvf?rtroende.
F?r att vara r?ttvis ?r det oundvikligt att det p?fallande dyra och p?st?dda prestationsf?rst?rkande redskap kommer att bjuda in granskning. Du kan www.jsaranjuez.es inte vara killen med $ 10 000 cykeln eller skr?ddarsydda pulverskidor och f?rv?nta dig att ingen kommer att d?ma dig f?r det. Tidigare var v?rlden av k?rstr?cka i stor utstr?ckning isolerad fr?n detta fenomen, men om vi g?r in i en ny era av legaliserad teknisk dopning kanske det ?ndras.
Men n?r det g?ller denna Adidas Ultra Boost Femme uppfattning att midpackers ska spara sina pengar ?r det v?rt att g?ra den uppenbara meningen att l?pning inte ?r en sport d?r snygg utrustning kr?ver en h?gre grad av kompetens. Om Vaporfly 4% s verkligen g?r "jobba" kan Nike Roshe Run Damen man argumentera f?r att vi l?ngsamma "beh?ver" skoen mer ?n eliten. Jag vet att jag s?kert skulle kunna anv?nda hj?lpen. Eliud Kipchoge och Mo Farah ?r emellertid redan tillr?ckligt snabba. Du m?ste n?stan k?nna lite ledsen f?r Hoka One One.
I l?rdags sponsrade f?retaget ett samtidigt 100K-race och 50 mil Nike Air VaporMax Womens v?rldsrekordf?rs?k f?r att fr?mja sin nya "Carbon X" -skorre. Sakerna gick mer eller mindre enligt planen, med Hoka-sponsrade superstj?rnan Jim Walmsley som kommer igenom 50 miles i 4:50:08, och bryter Bruce Fordyces l?ngvariga v?rldsm?rke p? 4:50:51. Anstr?ngningen slutade kosta Walmsley vinsten i 100K, men det spelade Adidas NMD Femme ingen roll om. Hoka hade en ny v?rldsrekord f?r att hj?lpa till att s?lja sin senaste innovation och omedelbart avfyrade ett pressmeddelande med ett "historiskt genombrott i m?nsklig prestation".
Jag tvivlar inte Nike Air Max 90 Mujer p? att jag kommer att kunna ber?tta f?r mina barnbarn exakt var jag var n?r jag ?ppnade ett mail f?r att uppt?cka att homo sapiens hade kollat ??4:50:20 ?ver 50 miles. Men nyhetscykeln ?r ett om?ttligt odjur. Innan helgen var avslutad publicerade f?rmyndaren en artikel som meddelade att Eliud Kipchoge ?terigen Adidas ZX 700 Mujer skulle f?rs?ka bryta tv? timmars barri?r i en specialutg?va marathon iscensatt uteslutande f?r detta ?ndam?l. Med ingen respekt f?r Walmsley kan dessa dagar inte konkurrera med "Boss Man" Kipchoge.
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Toutes les heures sont au format GMT

Voir le sujet suivant
Voir le sujet précédent
Page 1 sur 1
Cliché Boys Forum Index du Forum -> Live

Sauter vers: